Alibaba, ρεκὸρ πωλήσεων

Ἡ μεγάλη κινεζικὴ ἑταιρεία ἠλεκτρονικῆς διαθέσεως προϊόντων, Alibaba, ἡ προσφάτως εἰσήχθη στὸ Χρηματιστήριο τῆς Γουὰλ Στρὴτ μὲ ρεκὸρ κεφαλαιοποιήσεως, πούλησε προχθές, ἡμέρα ἐκπτώσεων στὴν Κίνα, 9,3 δις δολλάρια προϊόντα∙ ὁ κινεζικὸς κολοσσὸς διεκπεραίωσε 278 ἑκατομμύρια παραγγελίες καὶ ἔστειλε τὰ ἐμπορεύματα στοὺς πελάτες του. Οἱ Κινέζοι τὴν πρώτη ἡμέρα τῶν ἐκπτώσεων κάνουν μαζικὲς ἀγορές, καὶ τώρα μὲ τὴν ψηφιακὴ τεχνολογία, διαλέγουν ἀπ’ τὸ διαδίκτυο τὸ προϊόν τῆς προτιμήσεώς τους καὶ τὸ παραγγέλλουν ἀμέσως ἠλεκτρονικά∙ ὁ ἀστρονομικὸς ἀριθμὸς τῶν παραγγελιῶν, ποὺ σημαίνει ἕνας στοὺς πέντε ἀγόρασε ἀπ’ τὴν ἑταιρεία, ἀποδεικνύει τὸν βαθμὸ διεισδύσεως τῆς ψηφιακῆς τεχνολογίας στὴν κινεζικὴ κοινωνία. Παρὰ τὴν ἰδεογράμματη γραφή, ἡ ὁποία δὲν προσφέρει τὴν ἴδια ἄνεση στὸ διαδίκτυο μὲ τὴν χρήση τῆς κλητικῆς, ἔχουν προσαρμοσθεῖ στὸ σύνολό τους σχεδὸν στὰ ἠλεκτρονικὰ καὶ ὄχι μόνο οἱ κάτοικοι τῶν ἀνατολικῶν καὶ ἀναπτυγμένων περιοχῶν τῆς χώρας.