Μοναξιὰ στὴν Κουμουνδούρου

Ὁ Ναπολεοντίσκος ἀπήλαυσε καὶ πάλι τὴν μοναξιά του στὴν Κουμουνδούρου∙ ἔγινε ἡ συνεδρίαση τῆς Πολιτικῆς Γραμματείας τοῦ ΣΥΡΙΖΑ στὰ γραφεῖα τοῦ κόμματος, ἀλλὰ καὶ πάλι ἀπουσίαζαν καὶ οἱ ἔμμισθοι ὑπάλληλοί του, κι ὄχι μόνο οἱ ἐθελοντές, αὐτοὶ ἔχουν ἐξαφανισθεῖ ἀπὸ καιρό∙ ἀκόμη καὶ μετὰ τὶς ἐπιθέσεις τῶν κουκουλοφόρων οἱ ἀποκαταστάσεις τῶν ζημιῶν ἔγιναν, ἀλλὰ ὑπὸ τὴν ἐπίβλεψη τῶν φρουρῶν ἀστυνομικῶν. Ἡ συζήτηση γιὰ τὶς ἐκλογὲς ἦταν τὸ θέμα, κι ἂς λέει ἄλλα ἡ ὑποτελὴς διαπλοκή∙ πολλοὶ εἰσηγήθηκαν τὴν διεξαγωγή τους τώρα, ἂν προλαβαίνουν, πρὶν διαψευσθοῦν οἱ ψευδεῖς ἰσχυρισμοί τους γιὰ τὸ Γιούρογκρουπ. Ἕνα ἦταν τὸ ἀντίθετο ἐπιχείρημα, δὲν ὑπάρχει κομματικὸς μηχανισμός. Ὁπότε, τ’ ἄφησαν καὶ βλέπουμε…