Πλήρης ἀπονέκρωση ἀγορᾶς

Ἡ πλήρης ἀπονέκρωση τῆς ἀγορᾶς ἐπιβεβαιώνεται ἀπ’ τὴν πληρωμὴ μόνο τοῦ ἑνὸς τετάρτου τῶν ὀφειλῶν τοῦ ΕΦΚΑ, ὁπότε τὸ νέο ταμεῖο ὁδηγεῖται σὲ θάνατο, ἀμέσως μὲ τὴν σύστασή του∙ οἱ λόγοι εἶναι πολλοί, ἡ ἀπουσία εἰσοδημάτων τῶν ἐλευθέρων ἐπαγγελματιῶν, λόγῳ οἰκονομικῆς δυσπραγίας, καὶ ἡ φυγὴ πολλῶν ἐξ αὐτῶν στὸ ἐξωτερικὸ ἢ καὶ τὸ κλείσιμο τῶν γραφείων τους ὡς καλύτερη λύση. Τὰ κόκκινα δάνεια πολλαπλασιάζονται, οἱ ἐκπτώσεις εἶχαν μειωμένες συναλλαγὲς κατὰ 85% σὲ σύγκριση μὲ πέρυσι καὶ τὰ καταστήματα φυτοζωοῦν, χωρὶς νὰ πληρώνουν οὔτε τοὺς λογαριασμοὺς τῆς ΔΕΗ, ἢ κλείνουν∙ ἡ ἀγορὰ ἀποκλείεται νὰ δουλέψει καὶ πάλι, χωρὶς τὴν ἀποκατάσταση τῆς ἐμπιστοσύνης στὴν οἰκονομία, ἀλλὰ αὐτὸ εἶναι ἀδύνατο μὲ τὸν Ναπολεοντίσκο πρωθυπουργό. Ὁ φαῦλος κύκλος συνεχίζεται, χωρὶς διέξοδο, ἐνῶ οἱ μεγάλοι ἐπενδυτὲς μένουν μακρυὰ ἀπ’ τὴν Ἑλλάδα, διότι ἀκοῦνε τὸ τί τραβοῦν, ὅσοι ἔχουν τολμήσει νὰ ἀνοίξουν δουλειές.