Ἐγκώμια γιὰ οἰκονομία μας

Τὰ ἐγκώμια διεθνῶν ὀργανισμῶν, γιὰ τὶς προοπτικὲς τῆς ἑλληνικῆς οἰκονομίας, πληθαίνουν, μὲ τὶς προοπτικὲς ἐπαναλήψεως τοῦ ἑλληνοτουρκικοῦ διαλόγου καὶ ἀποφυγῆς ἐντάσεως στὸ Αἰγαῖο· ὁ ἀντίκτυπός τους εἶναι σαφὴς στὸ Χρηματιστήριο Ἀθηνῶν, καθὼς χθές, τὴν ἑπομένη τῆς προχθεσινῆς ἀνόδου, ἦταν ἀναμενόμενη ἡ ἀποκόμιση κερδῶν, ὅπως καὶ ἔγινε, μὲ ἀρχικὴ ὑποχώρηση, ἀλλὰ ἄνοδο πρὶν τὸ κλείσιμο. Οἱ ξένοι ἐπενδυτὲς εἶναι τὸ ἐφαλτήριο καὶ ἐπενδύσεις Ἑλλήνων, μετὰ ἀπὸ δεκατρία χρόνια ἀποχῆς ἀπ’ τὴν κεφαλαιαγορά. Ταυτοχρόνως, ἡ τουριστικὴ ζήτηση γιὰ τὸ Θέρος ἀπογειώνεται, μὲ τὴν ἄνεση τῆς ἠρεμίας καὶ τῆς οἰκονομικῆς ἀναπτύξεως· οἱ μεταρρυθμίσεις τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας λαμβάνουν ὁριστικὴ μορφή, μὲ κύριο ἄξονα τὴν ψηφιοποίησή της καὶ τὴν ἄνεση ἐξυπηρετήσεως τῶν ἀναγκῶν ὅλων ἀπ’ τὸ ἔξυπνο κινητό. Ὁ βαθμὸς ψηφιοποιήσεως εἶναι κορυφαῖος στὴν Εὐρώπη, καὶ μᾶλλον πρῶτος σὲ πολλὲς ὑπηρεσίες μας, ἐνῶ μετέχουμε ὡς κύριοι σύμβουλοι σὲ ἀντίστοιχα εὐρωπαϊκὰ προγράμματα…