Ὁ Ἀλέξανδρος Γκιννῆς, στοὺς χιονοδρομικοὺς ἀγῶνες τῆς ἀλπικῆς Γαλλίας, ἦρθε δεύτερος καὶ κέρδισε τὸ ἀργυρὸ μετάλλιο, προσφέροντας στὴν χώρα ὀλυμπιακὴ διάκριση καὶ στὴν χιονοδρομία, ἀπ’ τὴν ὁποία ἀπουσιάζαμε· ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης συνεχάρη τὸν ἀθλητή, γιὰ τὴν ἐπιτυχία του καὶ τὴν ἔπαρση τῆς σημαίας καὶ στὸ δύσκολο αὐτὸ ἄθλημα γιὰ τὴν Ἑλλάδα. Ὁ τριακονταετὴς Ἀλέξανδρος ἔχει γεννηθεῖ στὴν Ἀθήνα, ἀλλὰ στὴν ἡλικία τῶν δώδεκα ἐτῶν ἡ οἰκογένειά του μετακόμισε στὴν Ἀμερική, ὅπου ἔκανε καὶ τὰ πρῶτα του βήματα στὴν χιονοδρομία καὶ συμμετεῖχε στοὺς διεθνεῖς ἀγῶνες μὲ τὴν σημαία της· ἀλλὰ μετὰ ἄλλαξε γνώμη ἐπέστρεψε στὴν χώρα του καὶ ἐνεγράφη στοὺς ἀθλητές μας. Εὐχόμαστε κάθε ἐπιτυχία στὸν Ἀλέξανδρο Γκιννῆ…