Ἀποχώρηση Κώστα Καραμανλῆ

Ἡ ἀποχώρηση τοῦ Κώστα Καραμανλῆ ἀπ’ τὴν ἐνεργὸ πολιτικὴ κι ἡ ἀποχή του ἀπ’ τοὺς προσεχεῖς συνδυασμοὺς ἦταν ἀναμενόμενη, καθὼς δὲν τὸ ἔκρυβε ἀπὸ καιρό· εἶχε προηγηθεῖ προχθὲς τηλεφωνικὴ ἐπικοινωνία του μὲ τὸν Κυριάκο Μητσοτάκη, τὸν ὁποῖο διαβεβαίωσε γιὰ τὴν ἐνεργὸ συμμετοχή του στὴν προεκλογικὴ ἐκστρατεία, μὲ ὁμιλία του στὴν Θεσσαλονίκη, καὶ τὴν πεποίθησή του, ὅτι ἡ Νέα Δημοκρατία θὰ κερδίσει τὶς ἐκλογές. Στὴν δήλωσή του, ἀναφέρει: «Ἀποφάσισα ὅτι ἦρθε ἡ ὥρα νὰ ὁλοκληρωθῖ ἡ κοινοβουλευτική μου διαδρομή… δὲν θὰ εἶμαι ὑποψήφιος στὶς ἐκλογές. Προφανῶς, στηρίζω πάντα τὴν κυβέρνηση τῆς Νέας Δημοκρατίας, τὴν παράταξη ποὺ ἵδρυσε ὁ Κωνσταντῖνος Καραμανλῆς…» Ὁ πρωθυπουργὸς εὐχαρίστησε τὸν Κώστα Καραμανλῆ καὶ ἐξέφρασε τὶς εὐχαριστίες του γιὰ τὴν βοήθειά του στὸν προεκλογικὸ ἀγῶνα.