Ἡ κατασκευὴ τῶν τριῶν νοσοκομείων, δωρεᾶς τοῦ Ἱδρύματος Σταύρου Νιάρχου, θὰ γίνουν ὁπωσδήποτε, δήλωσε ὁ ὑπουργὸς Ὑγείας, μετὰ τὴν ἀκύρωση τῶν σχετικῶν διαγωνισμῶν, ἐπειδὴ οἱ προτάσεις τῶν ἑταιρειῶν κρίθηκαν ἀπαράδεκτες· πάντως, τὸ Παιδιατρικὸ Νοσοκομεῖο Θεσσαλονίκης καὶ τὰ Γενικὰ Κομοτηνῆς καὶ Σπάρτης, θὰ κατασκευασθοῦν μέχρι τὸ 2025, διαβεβαίωσε ὁ Θανάσης Πλεύρης, ἐνῶ καὶ τὸ Ἵδρυμα ἀναμένει νέες προσφορές, γιὰ τὴν ἀξιολόγησή τους. Εἶναι ἐνδιαφέρον καὶ τὸ γεγονός, ὅτι οἱ κατασκευαστικὲς ἑταιρεῖες ἀποστέλλουν ἐπιστολὲς στὸ Ἵδρυμα, στὶς ὁποῖες δικαιολογοῦν τὶς ἀρχικὲς προτάσεις τους, ἀλλὰ καὶ τὸ διαβεβαιώνουν, ὅτι εἶναι ἕτοιμες γιὰ συζητήσεις, μὲ σκοπὸ τὴν ἀναζήτηση κοινοῦ ἐδάφους γιὰ συνεννόηση. Ἕνα πρᾶγμα ἀποκαλύπτει τὸ θέμα, τὴν ἀσυδοσία τῶν τεχνικῶν ἑταιρειῶν, ἀλλὰ καὶ τὴν ἀνοχὴ ἢ συνενοχὴ πολλῶν δημοσίων ὑπηρεσιῶν.