Ἐργατοπατέρες τῆς ὑγείας

Οἱ ἐργατοπατέρες τῆς ὑγείας ἐμφανίσθηκαν καὶ πάλι, μὲ τὸν ἴδιο τους ρόλο, τοῦ ἐκπροσώπου τῶν ἀριστερῶν κομμάτων· αἴτημά τους εἶναι οἱ περισσότεροι διορισμοὶ στὰ νοσοκομεῖα, γιατὶ παρουσιάζουν σοβαρὲς ἐλλείψεις, ἐνῶ ἀνέκυψαν καὶ παραιτήσεις διευθυντῶν κλινικῶν, ἐπειδή, «δὲν μποροῦν νὰ κάνουν τὴν δουλειά τους, μετὰ ἀπὸ 26 χρόνια ὑπηρεσίας». Κάτι εἶναι κι αὐτό, τώρα οἱ ἄνθρωποι μπούχτισαν ἢ εἶδαν τὸ πῶς ἔχουν τὰ πράγματα! Εἶναι γεγονὸς ὅτι οἱ ὑγειονομικὲς συνθῆκες εἶναι πολὺ δύσκολες, μετὰ μάλιστα ἀπ’ τὴν ἐπιδρομὴ τῆς πανδημίας· ἀλλὰ εἶναι ἐπίσης γεγονός, ὅτι οἱ συνθῆκες εἶναι καλύτερες ἀπὸ ἐκεῖνες τῆς προγούμενης τετραετίας· ὅποιος δὲν βλέπει τὴν διαφορά, κάποιο πρόβλημα ἔχει, διανοητικὸ ἢ ἀποστολῆς του σὲ ὀφθαλμίατρο…