Ἡ ἐπάνοδος στὴν κανονικὴ προεκλογικὴ ἐκστρατεία ἔγινε, μὲ τὴν ἐπιστροφὴ τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη στὴν δράση του, μετὰ τὸν ἀρνητικὸ ἔλεγχο τοῦ κορονοϊοῦ καὶ τὴν περιοδεία του στὴν Νέα Ἰωνία, ἐνῶ αὔριο ἐπισκέπτεται τὴν Μακεδονία, ἀρχίζοντας ἀπ’ τὴν Καβάλα, ἐνῶ ὁ Ναπολεοντίσκος βρισκόταν χθὲς στὴν Πέλλα καὶ στὴν Θεσσαλονίκη, κι ὁ Νίκος Ἀνδρουλάκης στὴν Ρόδο. Οἱ ἀρχηγοὶ ἀναλαμβάνουν προσωπικὰ τὴν ἀναμέτρηση, ἀναθέτοντας δευτερεύοντες ρόλους στὰ στελέχη τους, ἐνῶ συμφωνήθηκε ἡ τηλεοπτικὴ συζήτησή τους γιὰ τὶς 15 Ἰουνίου· τὸ κρίσιμο θέμα εἶναι τὸ μήνυμα ἑκάστου ἀρχηγοῦ. Ὁ πρόεδρος τῆς Νέας Δημοκρατίας ζητάει ἰσχυρὴ αὐτοδυναμία, γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ προγράμματός του μεταρρυθμίσεων τῆς πρώτης τετραετίας κι ὁλοκληρώσεώς τους· εἶναι θετικὸ μήνυμα κι ἀρκετὰ πειστικό, ἀφοῦ κι οἱ παραδοσιακοὶ ἀριστεροὶ τῶν δυτικῶν συνοικιῶν τὸν ψήφισαν στὸς 21 Μαΐου. Ὁ ΣΥΡΙΖΑ ἀναζητάει τὸ καθαρὸ μήνυμά του, ἀλλὰ χάνεται σὲ ἐκκλήσεις ἀνακτήσεως ψήφων…