Οἱ δυσλειτουργίες τοῦ ΕΚΑΒ εἶναι πολλές, ὅπως καὶ τῶν νοσοκομείων, κι ὀφείλονται σὲ μεγάλο βαθμὸ στὶς περικοπὲς δαπανῶν τῆς μνημονιακῆς περιόδου καὶ στὶς ἀνάγκες καλύψεως τῆς πανδημίας· οἱ ἐλλείψεις ὅμως παραμένουν, παρὰ τὶς χιλιάδες προσλήψεις τὰ ἑπόμενα ἔτη καὶ τὴν καλύτερη κατανομὴ τοῦ προσωπικοῦ. Οἱ προκλήσεις γιὰ ἰατροὺς καὶ νοσηλευτὲς στὴν Γερμανία, κυρίως, εἶναι πολλὲς κι ἡ διαρροὴ στελεχῶν δεκάδες ἂν ὄχι ἑκατοντάδες χιλιάδες· σὲ πολλὲς περιπτώσεις δὲν παρουσιάζεται κανεὶς στὴν προκηρύξεις προσλήψεως, δηλαδὴ δὲν ρυθμίζεται τὸ πρόβλημα μὲ εὐχολόγια. Οἱ νεκροὶ τῶν τελευταίων ἡμερῶν εἶναι τραγικὸ γεγονός, ἀλλὰ κι ἡ ἐκμετάλλευσή τους ἀπ’ τὴν διαπλοκή, ἀπαράδεκτη καὶ ὁλοκληρωτικῆς νοοτροπίας, θυμίζει τὴν ἀντίστοιχη προπαγάνδα μὲ τὰ Τέμπη…