Ἐρντογάν, ἀποδοχή του συναντήσεως μὲ Μητσοτάκη

Ὁ Ταχὶπ Ἐρντογὰν δήλωσε, ὅτι ἀποδέχεται συνάντηση μὲ τὸν Κυριάκο Μητσοτάκη, ὡς βέβαιο νικητὴ τῶν ἐκλογῶν, ἀλλάζοντας στάση ἀπ’ τὴν προηγούμενη, ὅτι οὐδέποτε θὰ τοῦ δώσει τὸ χέρι του· οἱ ὅροι ποὺ ἔθεσε, γιὰ μείωση τῶν ἀμυντικῶν μας δαπανῶν, πρὸς ἐκτόνωση τῆς ἐντάσεως στὸ Αἰγαῖο, δὲν εἶναι βέβαιο, ὅτι ἀποτελεῖ δεδομένη προϋπόθεση πρὸς τὴν Ἑλλάδα, καθὼς γνωρίζει, ὅτι οὐδεὶς πρωθυπουργός της θὰ τὴν δεχθεῖ, ἢ ἁπλῶς προπαγάνδα γιὰ τὸν λαό του. Πάντως, ἀνοίγει ὁ δρόμος τοῦ διαλόγου καὶ τῆς ἐκτονώσεως τῆς ἐντάσεως, χωρὶς νὰ ἀποκλείεται ἐπιστροφὴ στὶς προκλήσεις στὸ μέλλον· μᾶλλον ὅμως τὸ φετεινὸ Θέρος θὰ εἶναι ἤρεμο, καθὼς ἔχει ἐπείγουσα ἀνάγκη τοῦ τουρισμοῦ της ἡ Τουρκία, γιὰ ἄμβλυνση τῆς δεινῆς οἰκονομικῆς της κρίσεως.