Οἱ παραφυάδες τῶν ἐξαρτήσεων τοῦ βαθέως ἀμερικανικοῦ κράτους ἀναδύονται στὴν πολιτική μας σκηνή· ὁ ἐκ Θεσσαλονίκης εὐτραφέστατος ἔθεσε τὴν ἐρώτηση, «τοῦ ἐὰν θὰ προκαλοῦσε τὸ θέμα ἡ Νέα Δημοκρατία, ἐὰν ἦταν πρῶτο κόμμα καὶ στὴν Ροδόπη», χωρὶς ἄλλη ἐπεξήγηση, ἀλλὰ μὲ πλούσια ἀναφορὰ στὴν ἀριστερὴ προπαγάνδα, γιὰ εὐθύνη τῆς Νέας Δημοκρατίας, γιὰ τὴν χρεωκοπία τῆς χώρας. Τὰ γεγονότα τὰ προσαρμόζει στὴν ἀτλαντικὴ προπαγάνδα, ἀλλὰ ξεχνάει, τὸ «λεφτὰ «ὑπάρχουν», τὶς παροχὲς τῆς πασοκικῆς κυβερνήσεως, τὰ δημοσιονομικὰ τεχνάσματα, μὲ ἀλλαγὲς στὸν προϋπολογισμὸ καὶ τὴν ἐνασχόληση μὲ τὸ χρέος μετὰ ἀπὸ ἐννέα μῆνες. Ἀλλὰ αὐτὰ τὰ δικαιολογεῖ ὡς δημοκρατικὴ παράταξη καὶ θυμᾶται μετὰ τὰ μνημόνια, ἀλλὰ ὄχι τὰ ὑπόγεια παρασκήνια τῶν διαβουλεύσεων τοῦ «Πεντελικοῦ» καὶ τὴν ἐπακόλουθη προδοσία τῆς Μακεδονίας…