Ἡ χθεσινὴ ἐπίθεση τῶν κουκουλοφόρων στὰ γραφεῖα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ εἶναι καταδικαστέα ἀπὸ κάθε ἄποψη∙ εἶναι τὰ γραφεῖα τοῦ κυβερνῶντος κόμματος καὶ ἀνεξαρτήτως τῆς πολιτικῆς ποὺ ἐφαρμόζει, ὅλοι ὀφείλουν νὰ τὰ σέβονται, ἔστω κι ἂν δὲν πατᾶνε ἐκεῖ οὔτε οἱ ἔμμισθοι ὑπάλληλοί του∙ ἡ Ἀστυνομία ἐπέδειξε ἀπαράδεκτη ἀδιαφορία, ἀδράνεια ἢ ἀνοχή, καθὼς ἔπρεπε νὰ παρακολουθεῖ τοὺς μεταμφιεσμένους ποὺ περνάγανε ἀπ’ τὴν Πειραιῶς. Κανεὶς δὲν διανοεῖται ἡ ἀδράνεια νὰ εἶναι ἐσκεμμένη, ὥστε νὰ παρουσιασθεῖ κάποια συμπάθεια πρὸς τὴν κυβερνητικὴ παράταξη, λόγῳ τῶν πολιτικῶν ἐξελίξεων∙ δὲν εἶναι ἐπιτρεπτὰ πράγματα αὐτά, καὶ ἀπορρίπτονται ἀπὸ ὅλους, ὅπως ὀφείλει καὶ ὁ ΣΥΡΙΖΑ νὰ τὰ καταδικάσει, ἀλλὰ καὶ τὶς ἀντίστοιχες ἐπιθέσεις στὰ γραφεῖα ἄλλων κομμάτων. Δὲν ἐπιδεικνύει ὅμως τὴν ἀνάλογη εὐαισθησία.