Λονδίνο, ἀνησυχία Εὐρωπαίων

Οἱ Εὐρωπαῖοι ἐργαζόμενοι στὸ Λονδίνο κατέβηκαν χθὲς σὲ μαζικὴ διαδήλωση, διαμαρτυρόμενοι γιὰ τὸ Brexit καὶ τὴν ἀβεβαιότητα ὡς πρὸς τὸ μέλλον τους∙ ἡ κυβέρνηση ἔχει ἑτοιμάσει τὸ σχέδιό της γιὰ τὴν ἀποχώρηση ἀπ’ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση καὶ τὴν ἑνιαία ἀγορά, ἀλλὰ δὲν ἔχει ἀποκαλύψει τὶς διατάξεις γιὰ τοὺς Εὐρωπαίους ἀπασχολούμενους στὴν Βρεταννία. Στὸ ἐσωτερικό, ὁ πρώην πρωθυπουργὸς Τόνυ Μπλαὶρ δήλωσε ὅτι ἀποβαίνει εἰς βάρος τῆς χώρας ἡ ἀποκοπή της ἀπ’ τὴν Εὐρώπη καὶ ζήτησε τὴν ἀναζήτηση τρόπου ὑπαναχωρήσεως, μὲ ἀπόφαση τῆς Βουλῆς ἢ καὶ ἕνα ἀκόμη δημοψήφισμα. Πάντως ἡ κοινὴ γνώμη μᾶλλον ἀποκλίνει ὑπὲρ τῆς παραμονῆς, διότι καὶ στὴν ἤπειρο τὰ εὐρωσκεπτικιστικὰ κινήματα ὑποχωροῦν ἀρκετά∙ ἡ Τερέζα Μαίυ ὅμως ἐμφανίζεται ἀνυποχώρητη, καὶ σταθερὴ στὴν φιλοατλαντικὴ πολιτική της.