Οἱ ἀπαντήσεις τῆς κυβερνήσεως καὶ τοῦ ὑπουργοῦ Ἀμύνης, ἀπέναντι στὶς συνεχεῖς τουρκικὲς προκλήσεις ἀποπνέουν τουλάχιστον ἀνασφάλεια ἐκ μέρους τῆς ἑλληνικῆς πλευρᾶς, ἐκτιμοῦν οἱ διπλωματικοὶ παρατηρητὲς τῶν Ἀθηνῶν∙ ἡ σύνεσις καὶ ἡ σωφροσύνη ἀπουσιάζουν ἐντελῶς, ἐνῶ οἱ ἀντεγκλήσεις μὲ τοὺς Τούρκους ὑπουργοὺς εἶναι τουλάχιστον ἀκατάλληλες γιὰ τὴν κατάσταση καὶ χωρὶς ἀντίκρυσμα στὴν διεθνῆ κοινότητα. Ἡ Νέα Δημοκρατία ἐπισήμανε ἐγκαίρως τὸν κίνδυνο καὶ ζήτησε ἀπ’ τὴν κυβέρνηση νὰ ἀφήσει στοὺς διπλωμάτες τοῦ ὑπουργείου Ἐξωτερικῶν τὸν χειρισμὸ τῶν θεμάτων∙ ἡ Ἑλλὰς ἐμφανίζεται πλήρως ἀπομονωμένη διεθνῶς, μὲ τὴν ἄρνηση τῆς κυβερνήσεως νὰ προβεῖ, ἔστω σὲ ἐνημέρωση τουλάχιστον τῶν ἑταίρων τῆς Εὐρωζώνης, ἀλλὰ καὶ τῶν μεγάλων δυνάμεων. Ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης ἐνημέρωσε τὴν Ἀγκέλα Μέρκελ, τὴν περασμένη ἑβδομάδα στὸ Βερολίνο, ἀλλὰ ἡ κατάσταση ἐπιδεινώνεται , καθὼς οἱ ὑπουργοὶ ὅτι δὲν ἔχουν συναίσθηση τῶν δηλώσεων τους∙ ὁμιλοῦν σὰν εἶναι ἀκόμη οἱ ἀνεύθυνοι τῆς ἀντιπολιτεύσεως.