Πρὸς ἀπομόνωση Λονδίνου

Ἡ ἕνωση τοῦ βρεταννικοῦ City μὲ τὸ γερμανικὸ Deutsch Boerse ὁδηγεῖται μᾶλλον σὲ ναυάγιο, διότι ἡ Ἐπιτροπὴ Ἀνταγωνισμοῦ τῶν Βρυξελλῶν ἔκρινε, ὅτι δημιουργεῖται μονοποωλιακὴ κατάσταση μὲ τὶς θυγατρικὲς τοῦ πρώτου∙ ἡ ἕνωσή τους εἶχε προετοιμασθεῖ ἀπὸ καιρό, ἀλλὰ ἐπιταχύνθηκε μετὰ τὸ βρεταννικὸ δημοψήφισμα, γιὰ ἔξοδο τῆς χώρας ἀπ’ τὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, καὶ τὴν μαζικὴ φυγὴ κεφαλαίων, τραπεζῶν καὶ ἄλλων ἑταιρειῶν ἀπ’ τὸ Λονδίνο. Ἡ Φραγκφούρτη καθίσταται πλέον τὸ πιστωτικὸ κέντρο τῆς Εὐρώπης καὶ ἕνα ἀπ’ τὰ μεγαλύτερα παγκοσμίως∙ στὴν ἀγγλικὴ πρωτεύουσα ἐπικρατοῦν ἄλλες συνθῆκες, καθὼς χάνεται ἡ πρωτοκαθεδρία τους στὶς πιστωτικὲς συναλλαγὲς τὴν ὁποία εἶχαν κατακτήσει τὴν ἑπομένη τοῦ Βατερλώ. Ἡ κυβέρνησή της βρίσκεται σὲ ἀξιοθρήνητη κατάσταση, διότι ἐπιμένει στὴν ἔξοδο, ἀλλὰ οἱ ἀντιδράσεις τῶν οἰκονομικῶν κύκλων καὶ τῶν πρώην πρωθυπουργῶν εἶναι πολλὲς καὶ ἀσφυκτικές∙ ὑπάρχει ὅμως καὶ ἡ ἀγγλικὴ ἐπαρχία μὲ τὸ μυαλό της στὴν αὐτοκρατορία.