Ἐπίθεση σὲ Γαλλικὸ Ἵδρυμα

Ἡ προχθεσινὴ ἐπίθεση στὸ Γαλλικὸ Ἰνστιτοῦτο Ἀθηνῶν ἀπ’ τοὺς Βανδάλους τῶν Ἐξαρχείων θεωρεῖται ὡς σαφέστατο μήνυμά τους, ὅτι θὰ συνεχίσουν τὶς βιαιοπραγίες τους∙ ἡ Ἀστυνομία, ὡς συνήθως, ἔφθασε μετὰ τὰ γεγονότα καὶ ἁπλῶς ἐπιθεώρησε τὶς ζημίες, γνωστὴ ἡ τακτική της, ἐνῶ ἡ καταδίκη τῶν κακουργημάτων ἦρθε ἀπ’ τὸν ΣΥΡΙΖΑ μόνο κι ὄχι ἀπ’ τὴν κυβέρνηση. Ἔχουμε γίνει κουραστικοὶ καὶ μονότονοι, οἱ ἄπλυτοι ἁλωνίζουν στὸ κέντρο τῆς Ἀθηνᾶς, μὲ τὴν κυβέρνηση νὰ τοὺς ἔχει παραχωρήσει καὶ τὸ Πολυτεχνεῖο, ἀλλὰ αὐτοὶ ἐπεκτείνουν συνέχεια τὸν «ζωτικό τους χῶρο» καὶ ἡ πολιτεία τοὺς ἀνέχεται, ἂν ὄχι τίποτε ἄλλο∙ μερικὲς δεκάδες ἄτομα κάθε φορὰ βγαίνουν ἐν πομπῇ ἀπ’ τὴν συνοικία καὶ ἐπιτίθενται στοὺς προεπιλεγμένους στόχους τους. Ἡ ΚΥΠ ὑπνώττει τουλάχιστον μακαρίως!