Φυσικὸς δικαστής, φασισμὸς

Τὴν φασιστικὴ νοοτροπία, τοῦ Ναπολεοντίσκου καὶ τῶν Συριζαίων, ἀποκαλύπτουν οἱ ἰσχυρισμοί τους, ὅτι ὁ φυσικὸς δικαστὴς τοῦ Νίκου Παππᾶ εἶναι ὁ λαός, ὄχι οἱ ὁρισμένοι ἀπ’ τὸ Σύνταγμα καὶ τοὺς νόμους ἀνώτατοι δικαστές, ὅπως κι ὅτι, «ἔφερε χρήματα στὸ δημόσιο» κι ἑπομένως δικαιολογεῖται ἡ παραβίαση τῶν καθηκόντων του· θυμίζουν τοὺς συνταγματάρχες οἱ ὁποῖοι ἰσχυρίζονταν, ὅτι προστατεύουν τὸ δημόσιο χρῆμα, ἐνῶ οἱ πολιτικοὶ ἦταν διαφθαρμένοι, ὅπως ἔκανε κι ὁ Ρασποῦτιν, γιὰ τὴν ὑπόθεση Νοβάρτις, ἔξω ἀπ’ τὸ Μέγαρο Μαξίμου. Τὸ κρίσιμο θέμα εἶναι, ὅτι συνεχίζουν νὰ ἐπικαλοῦνται αὐτὰ τὰ ἐπιχειρήματα, ὅπως κι ὁ ἀψὺς Κρητικός· δηλαδή, διατυμπανίζουν ὅτι, ἡ ὁλοκληρωτικὴ νοοτροπία εἶναι ἡ πραγματική τους φύση, χωρὶς ἐπιφυλάξεις…