Ἡ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας, ὁ πρωθυπουργός, πολλοὶ ὑπουργοὶ κι ἀρχηγοὶ κομμάτων, βρέθηκαν στὸ τόπο τῆς τραγωδίας κι ἐξέφρασαν τὴν συμπαράστασή τους στὶς οἰκογένειες τῶν θυμάτων· ἔχει σημασία ἡ κίνησή τους, περισσότερο γιὰ ψυχολογικοὺς λόγους κι ἐπίδειξη πολιτικῆς εὐαισθησίας γιὰ τὸ θλιβερὸ γεγονός. Ταυτοχρόνως, θεωροῦνται ὡς ἐνίσχυση τοῦ ἠθικοῦ τοῦ προσωπικοῦ τῶν διασωστῶν, τῶν ἰατρῶν καὶ νοσηλευτῶν ποὺ ἀντιμετωπίζουν τὴν κατάσταση· ἡ ἔγκαιρη καὶ ἀποτελεσματικὴ κινητοποίηση τῆς κρατικῆς μηχανῆς ἀναγνωρίζεται ἀπὸ ὅλους, ἐνῶ ἔχουμε ὅλοι ἐξαγριωθεῖ, μὲ τὶς καταγγελίες ὅτι δὲν εἶχαν πραγματοποιηθεῖ οἱ ἀπαραίτητες ἐνέργειες γιὰ ἀποκατάσταση τῶν προβλημάτων τῆς διαδρομῆς. Οἱ εὐθύνες βαρύνουν τοὺς πάντες, τὴν πολιτεία, τὴν ἰδιωτικὴ ἑταιρεία καὶ τὸν ΟΣΕ, γιὰ τὴν ἀμέλειά τους καὶ τὶς παραβλέψεις τους γιὰ μακρὸ μᾶλλον χρονικὸ διάστημα…