Ὁ Κυριάκος Μητσοτάκης δεσμεύθηκε, ὅτι στὴν ἑπόμενη κυβέρνηση θὰ καθιερώσει κι ὑπουργεῖο Οἰκογένειας στὸ ὁποῖο θὰ ἐνταχθοῦν ὅλες οἱ διάσπαρτες τώρα ἁρμοδιότητες σὲ ἄλλα ὑπουργεῖα, κυρίως Κοινωνικῶν Ὑπηρεσιῶν καὶ Ἐργασίας· τὸ πρόβλημα τῆς ὑπογεννητικότητος, ἤτοι τῆς ἀπροθυμίας πολλῶν Ἑλληνίδων νὰ κάνουν παιδιά, εἶναι τὸ κύριο, καὶ σχετίζεται φυσικά, μὲ τὴν μνημονιακὴ περίοδο, τὴν ἀνεργία καὶ τὴν ἀνασφάλεια τῆς ζωῆς μας. Ἀλλὰ αὐτά, ἔχουν ἀμβλυνβθεὶ ἀρκετά· ἡ ἀνεργία ἔχει δώσει τὴν θέση στης στὴν ἔλλειψη ἐργατικῶν χειρῶν κι ἡ ψηφιοποίηση ἔχει προσφέρει στὴν γυναῖκα τὴν ἄνεση τῆς ἐργασίας ἀπ’ τὸ σπίτι καὶ παρακολουθήσεως τῶν μωρῶν της. Φαντασία, τόλμη καὶ ἐπίδειξη θαλπωρῆς πρὸς τοὺς νέους χρειάζεται γιὰ ἀντιμετώπισή του…