Ἡ ἐπίθεση τῶν μεταμφιεσμένων ἢ κουκουλοφόρων στὰ γραφεῖα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ στὴν Κουμουνδούρου -ἀνεξαρτήτως τῶν κινήτρων καὶ τῆς στάσεως τῆς Ἀστυνομίας, γιὰ τὰ ὁποῖα μόνο ὑποθέσεις μποροῦμε νὰ κάνουμε-, ἀπεκάλυψαν κάτι ἄλλο, πολὺ σημαντικό, τὴν παντελῆ ἐπίδειξη ἀλληλεγγύης∙ στὰ γραφεῖα ἦταν μόνο οἱ φύλακες ἀστυνομικοί, ἀλλά, ἐνῶ μεταδόθηκε ἀμέσως ἀπ’ τὸν ἠλεκτρονικὸ τύπο, δὲν παρουσιάσθηκε καμμία ἔνδειξη ἀλληλεγγύης ἀπ’ τὰ στελέχη τοῦ κυβερνῶντος κόμματος, λὲς καὶ δὲν ὑπάρχουν πλέον στελέχη στὸν ΣΥΡΙΖΑ. Τίποτε, σὰν νὰ μὴν ἔγινε∙ ἐπιβεβαιώνονται ἔτσι οἱ πληροφορίες ὅτι ἔχει ἀποδιαλυθεῖ ὁ κομματικός του μηχανισμός, ὅπως διαπιστώθηκε κι ἀπ’ τὴν παρουσία μόνο τοῦ ἑνὸς τρίτου τῶν μελῶν της στὴν τελευταία σύνοδο τῆς Κεντρικῆς του Ἐπιτροπῆς.