Ἡ καταδίκη τοῦ Δημήτρη Παπαγγελόπουλου, σὲ δέκα χιλιάδες εὐρὼ πρόστιμο, ὅσο ἡ προβλεπόμενη ποινή, ἀποτελεῖ ἀπόδειξη τῆς παρεμβάσεώς του στὸ ἔργο τῆς Δικαιοσύνης, ὡς ἀναπληρωτοῦ ὑπουργοῦ της· τὸ Ἀνώτατο Εἰδικὸ Δικαστήριο ἔκρινε, κατὰ τὴν παραπομπὴ τοῦ Ἀνωτάτου Δικαστικοῦ Συμβουλίου, τὸ ὁποῖο δὲν ἀσχολήθηκε κἂν μὲ τὴν ὑπόθεση Νοβάρτις, κι ὁ πρόεδρός του, λίγες ὧρες μετά, συνταξιοδοτήθηκε. Ὁ ἴδιος, τὸ θεώρησε δικαίωση, ὅπως κι ἡ ἀθωωθεῖσα Εἰσαγγελεύς, ἀλλὰ κι ὁ ΣΥΡΙΖΑ· δηλαδή, ἄλλαξε ἄποψη, καθὼς εἶχε χαρακτηρίσει τὴν καταδίκη τοῦ ἄλλου ὑπουργοῦ του, ὡς πολιτικὴ ἀπόφαση, ἡ ὁποία μάλιστα ἦταν ὁμόφωνος καταδίκη, καὶ χαιρέτησε τὴν προχθεσινή, ἐνῶ σὲ αὐτήν, ὅλες ἔχουν ληφθεῖ κατὰ πλειοψηφία. Δύο ὑπουργοὶ ἔχουν καταδικασθεῖ ἀνεγκλήτως…