Τηλεφώνημα Κυριάκου Μητσοτάκη, Ταχὶπ Ἐρντογὰν

Ἡ χθεσινὴ τηλεφωνικὴ συνομιλία τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη μὲ τὸν Ταχὶπ Ἐρντογὰν ἦταν καθαρὰ ἐθιμοτυπικὴ κι ἀφοροῦσε τὰ συγχαρητήριά μας, γιὰ τὴν ἐπανεκλογή του καὶ εὐχές μας γιὰ τὴν διατήρηση τοῦ ἠπίου κλίματος στὶς σχέσεις μας· αὔριο ἀνακοινώνει τὸν σχηματισμὸ τῆς κυβερνήσεώς του ὁ Τοῦρκος πρόεδρος κι ἴσως διαφανοῦν κι οἱ προθέσεις του στὰ ἑλληνοτουρκικά. Πάντως, ἡ Ἀθήνα βρίσκεται σὲ ἐπιφυλακή, ἂν καὶ δὲν προβλέπονται οὐσιαστικὲς ἐξελίξεις στὴν προεκλογική μας περίοδο, ἀλλὰ μετὰ τὴν ἀνάδειξη τῆς νέας κυβερνήσεως· οἱ διεθνεῖς ἐξελίξεις δὲν εὐνοοῦν ἔνταση στὴν Ἀνατολικὴ Μεσόγειο, ἂν καὶ ὅλα εἶναι πιθανὰ μὲ τὸν Ταχὶπ Ἐρντογάν, καὶ ἔχει μοναδικὰ ἐμπόδιά του, τὴν δεινὴ οἰκονομικὴ κρίση καὶ τὴν ἐξαρετικὴ δυσκολία ἐπαναφορᾶς τῆς ἀνθελληνικῆς ὑστερίας μετὰ τοὺς σεισμούς…