Τὴν προηγούμενη Κυριακή, μὲ τὴν μέθοδο τοῦ πλειστηριασμοῦ τοῦ ἠλεκτρικοῦ ρεύματος, ἡ χώρα ἐξασφάλισε ἐπὶ ἕξι ὧρες μηδενικὴ τιμή, χάρις στὴν ὑψηλὴ προσφορὰ τῶν ἀνανεωσήμων πηγῶν της, ὑδροηλεκτρικῶν, φωτοβολταϊκῶν καὶ αἰολικῶν· τῶν δύο τελευταίων ἡ συμμετοχὴ ἔχει αὐξηθεῖ σημαντικὰ τὴν τετραετία καὶ μὲ ὁλοκλήρωση τῶν ὑπὸ κατασκευήν, ἀναγόμαστε στὶς πρῶτες θέσεις παγκοσμίως. Ἡ ἐξέλιξη ἔδειξε καὶ τὸν δρόμο τῆς ἐνεργειακῆς μας πολιτικῆς, ὅπως γίνεται στὴν Εὐρώπη καὶ σὲ ὁλόκληρο τὸν κόσμο, μὲ κορυφαία τὴν κομμουνιστικὴ Κίνα· τὸ ἀποτέλεσμα ἀποδεικνύει τὴν ἀναχρονιστικὴ καὶ συντεχνιακὴ πολιτικὴ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ, ἡ ὁποία ἀποβλέπει πρωτίστως στὴν ἐξυπηρέτηση τῶν συντεχνιακῶν στελεχῶν του καὶ τῶν διασυνδέσεών τους μὲ τὸ κρατικοδίαιτο κεφάλαιο. Ἡ ΔΕΗ ἀνήχθηη σὲ πρωταγωνιστὴ τοῦ ἠλεκτρικοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ μας, ἀπὸ χρεωκοπημένη προηγουμένως.