Ὁ οὐκρανικὸς πόλεμος βρίσκεται ὑπὸ τὴν ἐπικάλυψη τοῦ ποιός προκάλεσε τὴν κατάρρευση τοῦ φράγματος Καχόβκα καὶ δευτερευόντως τὴν βλάβη τοῦ ἀγωγοῦ ἀμμωνίας· οἱ ἀμοιβαῖες κατηγορίες συνεχίζονται, ἐνῶ οἱ ἐπιπτώσεις τοῦ φράγματος ἀποδεικνύονται μικρότερες, ἀπὸ ἐκεῖνες τῆς ἀτλαντικῆς προπαγάνδας, καθὼς μόνο 4700 ἄτομα μετακινήθηκαν ἀπ’ τὶς ἑστίες τους. Στὸ μέτωπο ἐπικρατεῖ στασιμότης, ἐπειδὴ ἀπέτυχε ἡ οὐκρανικὴ ἀντεπίθεση κι οἱ Ρῶσοι δὲν ἔχουν ἀποκαλύψει ἀκόμη τὰ σχέδιά τους· ἡ Ἐπιτροπὴ ἐξέφρασε τὴν ἀλληλεγγύη της, μὲ νέα βοήθεια 170 ἑκατομμυρίων εὐρὼ γιὰ τὸ φράγμα, ἀλλὰ τὸ Κίεβο θεωρεῖ ἀνεπαρκὲς τὸ ποσό, γιὰ τὴν κάλυψη τῶν ἀναγκῶν του. Τὸ μεγάλο πρόβλημα εἶναι ὁ ἐντοπισμὸς τῶν στρατιωτικῶν του ἐγκαταστάσεων ἀπ’ τοὺς νέους ρωσικοὺς κατασκοπευτικοὺς δορυφόρους κι ἡ ἀδυναμία προφυλάξεως τῶν νέων ὁπλισμῶν του ἀπ’ τοὺς ἀεροπορικοὺς βομβαρδισμούς· ἀναγνωρίζεται πλέον ὅτι οἱ δυνατότητες ἀμύνης τῆς Οὐκρανίας εἶναι ἐλάχιστες, μὲ τὰ ὑπάρχοντα μέσα.