Ἡ ψῆφος τῶν εὐρωβουλευτῶν τῆς Νέας Δημοκρατίας ὑπὲρ τῆς Συμφωνίας Ἐλευθέρων Ἀνταλλαγῶν Εὐρώπης καὶ Καναδᾶ, στὴν ὁποία παραχωρεῖται καὶ τὸ δικαίωμα παρασκευῆς ἑλληνικῆς φέτας, ἔχει προκαλέσει μεῖζον πρόβλημα στὴν ἀξιωματικὴ ἀντιπολίτευση∙ τὴν συμφωνία εἶχε ἐγκρίνει τὸ Εὐρωπαϊκὸ Συμβούλιο καὶ ὁ πρωθυπουργὸς δὲν εἶχε φέρει ἀντίρρηση οὔτε ἔθεσε τὸ θέμα τῆς ἀποκλειστικότητος γιὰ τὴν Ἑλλάδα τῆς παρασκευῆς της παγκοσμίως, ὡς κατοχύρωση τῆς ὀνομασίας της, ἀλλὰ οἱ εὐρωβουλευτὲς τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ἀπεῖχαν τῆς ψηφοφορίας. Στὴν προχθεσινὴ σύσκεψη στὴν Πειραιῶς ἀπόδοκιμάσθηκε ἡ στάση τῶν εὐρωβουλευτῶν, ἀλλὰ δὲν μπορεῖ νὰ γίνει καὶ τίποτε ἄλλο πλέον∙ οἱ δικαιολογίες τους δὲν ἦταν καθόλου πιειστικές, ἐνῶ φαίνεται ὅτι ἀποφάσισαν, χωρὶς τὴν ἔγκριση τοῦ κόμματός τους.