Ἡ Ἐπιτροπὴ ἐφαρμόζει πρόγραμμα, γιὰ τὴν ἀνάπτυξη δικτύων ἕκτης γενιᾶς, 6G, ὡς ἑπόμενο βῆμα τοῦ 5G, μὲ πλούσια χρηματοδότηση· ἐπελέγησαν τέσσερες χῶρες, Ἑλλάς, Γερμανία, Ἱσπανία, Σουηδία, ὡς πρῶτος πυρῆνας τῶν ἐρευνῶν, μὲ τὰ Πανεπιστήμια, Πάτρας, Βερολίνου, Μάλαγας, Οὔλου, καὶ τὴν συμμετοχὴ καὶ ἄλλων χωρῶν στὴν συνέχεια. Τὸ κριτήριο ἦταν ἡ πρόοδος ποὺ ἔχουν κάνει τὰ ἐρευνητικά τους κέντρα. Οἱ λεπτομέρειες δὲν ἔγιναν γνωστές, ἀλλὰ ἕνα εἶναι δεδομένο, ὅτι τὰ ἑλληνικὰ ἐπελέγησαν πρῶτα, κάτι αὐτονόητο, μὲ τὸ ἅλμα στὴν ψηφιοποίησή μας καὶ τὴν προσέλκυση τῶν κορυφαίων πολυεθνικῶν στὴν χώρα, μὲ ἵδρυση ἐρευνητικῶν κέντρων· ἄλλωστε, ὁ Κυριάκος Πιερρακάκης ἔδωσε διάλεξη στὸ Πανεπιστήμιο τῆς Χαϊδελβέργης, γιὰ τὸ σχέδιο ψηφιοποιήσεως…