Κινητοποίηση παλαιῶν παρακρατικῶν μηχανισμῶν

Στὴν χθεσινὴ καλὴ διαδήλωση στὸ Σύνταγμα ἀνεφάνησαν οἱ γνωστοὶ παλαιότερον κουκουλοφόροι τῶν παρακρατικῶν μηχανισμῶν καὶ πέταξαν μολότωφ καὶ πέτρες στοὺς ἀστυνομικοὺς οἱ ὁποῖοι ἀπάντησαν μὲ δακρυγόνα καὶ τοὺς ἀπομάκρυναν· ἦταν συγκροτημένοι, μερικὲς ἑκατοντάδες, καὶ ὀργανωμένοι στὶς ἐπιθέσεις τους, μὲ τὰ «πολεμοφόδιά» τους στοὺς σάκους τους. Εἶχαν ἐξαφανισθεῖ μία δεκαετία κι ἐπιχειροῦν δυναμικὴ παρέμβαση, γιὰ ἔλεγχο καὶ καθοδήγηση τῶν διαδηλώσεων, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν πλήρη κάλυψη τοῦ ΣΥΡΙΖΑ· ἔτσι ἐπανερχόμαστε στὴν ἐποχὴ τῆς Μαρφίν, ὅταν οἱ δολοφόνοι κουκουλοφόροι εἶχαν ἀποκοπεῖ ἀπ’ τὸν κορμὸ τοῦ ΣΥΡΙΖΑ καὶ ποὺ αὐτὸς ἀκόμη καλύπτει καὶ στὴν τωρινή τους ἀνατρεπτικὴ τῆς δημοκρατικῆς νομιμότητος δράση. Φοβοῦνται στὴν Κουμουνδούρου, καὶ στοὺς παρακρατικούς τους μηχανισμούς, ὅτι ἂν δὲν ἐπικρατήσει ἡ πόλωση θὰ χάσουν τὶς ἐκλογές.